هتل الغدير مشهد 4 ستاره
نوشته شده توسط : shbi

 هتل الغدير مشهد نزدیک به مرکز شهر در خیابان آزادی - روبه روی باغ نادری قرار دارد . امکانات این هتل 4 ستاره شامل آسانسور ، خشکشویی ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، گشت شهری ، صبحانه و  بوفه ،  دمپایی داخل اتاق ، خدمات تورشهری مشهد و تفریحی و سرگرمی و موزیک در لابی میباشد.

 

 هتل اترک مشهد یکی از شیکترین هتل های مشهد  میباشد که در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر میباشد و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون رد شدن از هیچ خیابانی طی کنند. امکانات این هتل شامل اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،پاركینگ ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ، یخچال و تلویزیون میباشد.


برچسب‌ها: تور مشهد
+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم تیر 1393ساعت 12:8  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل سلام مشهد 4 ستاره

 این هتل مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران ميهمانان مي باشد. امکانات این هتل مشهد شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

 فاصله این هتل  از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد  با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد  قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: